Iнноваціi

Конкурсна робота на Інноватика 02023

Інноватика в сучасній освіті 2022

Конкурсна розробка_Яциніна_Н._О._2022

Дія.Цифрова освіта

Екологія в Fashion індустрії

Виступ заступника директора з НВР Заряжко І.В., на січневій Інтернет конференції

Інновації Заряжко І.В

СОНЯЧНА ПОСМІШКА.

На цьому тижні в училищі триває тиждень творчого малюнка під назвою «Сонячна посмішка». Відкрився тиждень вернісажем творчих робіт учнів училища, виконаних в різних техніках малюнка. Кожен художник представляв свої роботи. У заході приймали участь учні та педагогічні працівники не байдужі до  мистецтва.

Викладач спеціального малюнку ПАЛАМАРЧУК Олена Олександрівна розповіла про роботу гуртка і запропонувала всім присутнім спробувати свої сили. З усмішками та задоволенням  учні і працівники малювали сонце та загальний образ «Обличчя училища». А потім склали лист побажань творчій громаді. Виступи художників вдало перекликалися з піснями аматорів-співаків. Захід пройшов в атмосфері добра і посмішки, творчого натхнення і мистецького запалу.

ОПИС ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

В Харківському професійному ліцеї швейного виробництва та побуту розробка і впровадження інновацій ведеться за чотирма напрямками. Для цієї роботи створені творчі групи.
Керівники творчих груп, які працюють за окремими темами є досвідченими педагогами.
Горбань Г.І. – спеціаліст вищої категорії, викладач – методист, стаж роботи 31 рік;
Пилипченко Л.М. – спеціаліст вищої категорії, викладач – методист, стаж роботи 34 роки;
Даценко О.Г. – майстер виробничого навчання І категорії, стаж роботи 18 років.
До складу творчих груп включені педагоги з певним досвідом роботи і молоді неосвічені працівники, які мають власні педагогічні ідеї. Так, Глейзерман В. М. – майстер виробничого навчання перукарів, яка знайшла нестандартний підхід до постановки цілей уроків, враховуючи різнорівневість (за системою Беспалько В.В.) і використовує інтерактивні методи навчання.

inovacii1Викладач Пилипченко Л.М. за допомогою інтегрованих, театралізованих занять досягає високого рівня знань. Наприклад, дуже поширена театралізація, казкова терапія. Викладач Пилипченко Л.М. пропонує розіграти сценку-казку “Попелюшка” на сучасний манер, на уроці моделювання і художнього оформлення одягу. Учні крок за кроком йдуть доріжками казки, демонструючи сучасні моделі одягу, тканини що використовуються, пропонуючи поради щодо вибору одягу.

inovacii2

 

Група майстрів виробничого навчання під керівництвом Даценко О.Г. працює над розробкою навчальних елементів складних тем програми виробничого навчання за фахом “Швачка”, “Перукар”. Традиційне навчання не завжди задовольняє молодь в діяльнісній самореалізації. Майстри виробничого навчання визнають, що модульна система навчання направлена на збудження і розвиток творчої особистості учнів. Крім того, вона значно трансформує роль педагога в організації навчальної діяльності учнів: він перетворюється у консультанта, радника, координатора .За принципом від складного до простого нами була переглянута програми з професії «Швачка» і внесені зміни в її зміст. В результаті великої кропіткої праці була розроблена навчальна документація з 10 модульних блоків, які містять 134 навчальні елементи, а в подальшому був виданий підручник “«Технологія виготовлення жіночого одягу» (автори: Н.В. Батраченко, В.П. Головінов, Н.М. Каменева).