Засідання науково – методичної комісії з професій текстильної промисловості, пошиття одягу і шкіряного взуття, художніх промислів, народних ремесел, перукарського мистецтва та поліграфії Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України

Сьогодні 12.04.2018 р у Навчально-методичному кабінеті професійно-технічної освіти у м. Києві відбулося обговорення результатів науково-методичної експертизи підручника «Кравець. Технологія виготовлення одягу» (автори:Батраченко Н. В., Заряжко І. В.);

Від Харківської області модератором цієї skipe – конференції була завідувач лабораторії професійної підготовки Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Харківській області Назарець Зінаїда Олексіївна, яка представила підручник та доповіла про необхідність його видання.

Автор – Батраченко Нінель Володимирівна, директор Харківського вищого професійного училища швейного виробництва та побуту презентувала підручник, який відповідає новим Державним стандартам професійно-технічної освіти, що складені на основі інтегральних професійних компетентностей.

Рецензенти:

  • Кириченко Ольга Михайлівна, Державний навчальний заклад «Харківський коледж текстилю та дизайну», кандидат педагогічних наук, доцент, викладач спеціальних дисциплін, голова циклової комісії та Рябчиков Микола Львович, доктор технічних наук, завідувач кафедри технології і дизайну Української інженерно-педагогічної академії м. Харків розповіли про необхідність видання такого підручника не тільки для учнів закладів професійної освіти, але й для студентів вишів.

Експерти: Царьова Євеліна Сергіївна, в. о. директора Державного навчального закладу «Хмельницький ліцей сфери послуг» зауважила, що наш підручник у порядку експерименту був запропонований під час дуальної форми навчання на виробництві, де зарекомендував себе як «Записна книжка кравця».

Одностайним голосуванням прийнято рішення порушити клопотання перед Міністерством освіти і науки України про видання нашого підручника.

Цей пост був опублікований в Новини. Закладка постійне посилання.