Відповідно до Закону України «Про освіту», Концепції Нової української школи виховна робота є невід’ємною складовою освітнього процесу, є наскрізним процесом, охоплює усі сфери життя і має ґрунтуватися на цінностях. В умовах військової агресії РФ проти України іі важливість складно переоцінити. Основними напрямками виховної роботи в училищі є національно-патріотичне, правове, естетичне, екологічне.
Національно-патріотичне виховання дітей та молоді – це комплексна системна і цілеспрямована діяльність органів державної влади, освітніх закладів, сі громадських організацій, сім’ї та інших соціальних інститутів щодо формування у молодого покоління високої патріотичної свідомості, почуття вірності, любові до Батьківщини, турботи про благо свого народу, готовності до виконання громадянського і конституційного обов’язку із захисту національних інтересів, цілісності, незалежності України, сприяння становленню її як правової, демократичної, соціальної держави. Найважливішим пріоритетом національно-патріотичного виховання є формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.
Мета патріотичного виховання конкретизується через систему таких виховних завдань:
– утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
– виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
– підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;
– усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
– сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;
– формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
– утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
– культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
– формування мовленнєвої культури;
– спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.
Нормативна база
Закон України від 18.01.2001 № 2235-ІІІ «Про громадянство України»
Закон України від 6.03.2003 № 602-IV «Про Державний Гімн України»
Закон України від 28.11.2006 № 376-V «Про голодомор 1932-1933 років в Україні»
Указ Президента України від 13.11.2014 № 872 «Про День Гідності та Свободи»
Указ Президента України від 13.11.2014 № 871 «Про День Соборності України»
Указ Президента України від 14.10.2014 № 806 «Про День захисника України»
Постанова Верховної Ради України від 28.01.1992 № 2067-ХІІ «Про Державний прапор України»
Постанова Верховна Рада України від 19.02. 1992 № 2137-XII «Про Державний герб України»