Такі негативні явища серед учнівської̈ молоді, як насильство, булінг та кібербулінг, секстинг тощо, не можуть не турбувати освітян. Логічно, що виникає потреба створити безпечний освітній простір у закладі освіти, щоб захистити, убезпечити, запобігти наслідкам впливу на особистість несприятливих чинників. Для учнів несприятливі впливи середовища зумовлюють: появу складних ситуацій у міжособистісному спілкуванні — конфлікти з батьками, друзями, викладачами, непорозуміння з оточенням тощо.
З метою запобіганню психологічного та емоційного насильства в ДЗП(ПТ)О «Харківське вище професійне училище швейного виробництва та побуту» в режимі он-лайн в групах відбулися години спілкування, в ході яких учні обговорювали питання про конфлікти у ланках «педагог–учень», «учень–учень», «учень–батьки» про конкуренцію між однолітками, про проникнення інформації сумнівного, агресивного змісту, яка може сприяти виникненню насильства, булінгу, кібербулінгу. Обговорення питань переростало в дискусії, що підтверджувало думку про те, що ці питання актуальні. Щоб унеможливити насильство та створити безпечне освітнє середовище, кожен учасник освітнього процесу повинен мати уявлення не тільки про те, що вважають насильством, але як мінімізувати ризики та небезпеки і створити умови для внутрішньої безпеки. Це можливо лише завдяки спільній цілеспрямованій діяльності педагогів, учнів і батьків.